1. SPLOŠNO
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine ponudnika, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine, urejajo poslovni odnos med ponudnikom in kupcem, ter določajo pogoje nakupa izdelkov preko spletne strani Lido-trgovina.si, ki je dostopna na povezavi https://lido.si (v nadaljevanju »spletna stran« ali »lido.si«), ki jo upravlja podjetje Lido d.o.o., Lesno Brdo 55, 1360 Vrhnika (v nadaljevanju: »prodajalec«), matična številka 5417180000, davčna številka SI69005664, ki je tudi ponudnik storitve e-poslovanja. Kot kupec se razume vsaka fizična oseba, ki je opravila nakup na spletni strani https://lido.si. Kupec ima možnost, da si te splošne pogoje še pred registracijo natisne oziroma shrani. Ti splošni pogoji veljajo za vse nadgradnje in/ali nove verzije in/ali kakršne koli druge spremembe spletne strani.
Pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). Poleg teh pogojev poslovanja lahko za določene odseke, podstrani ali določene kupce veljajo posebni pogoji poslovanja ali pogodbena določila.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v času uporabe spletne strani, kot tudi v primeru registracije in v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Z uporabo spletne strain, registrirani uporabnik/kupec sprejema in soglaša z vsemi določbami teh pogojev poslovanja, ki vključujejo tudi vse povezave kot njihove sestavne dele in potrjuje, da je bil seznanjen s politiko zasebnosti.
Navedeni pogoji poslovanja se lahko kadarkoli dopolnijo z novimi določili, za posamezno naročilo veljajo pogoji poslovanja ki so objavljeni v spletni trgovini v trenutku oddaje naročila. Ti pogoji poslovanja izključujejo kakršenkoli druge pogoje poslovanja.
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba na spletni strani prodajalca ažurira in spreminja pogosto in hitro. Prodajalec si prizadeva zagotoviti fotografije in informacije za predstavitev osnovnih značilnosti artikla. Slike so simbolične, dekorativni material ni vključen v ceno, morebitne estetske razlike med sliko in dejanskim artiklom pa ne vplivajo na specifikacijo samega artikla.
2. REGISTRACIJA V SPLETNO TRGOVINO lido-trgovina.si
Vsak uporabnik, ki želi postati registrirani uporabnik in opravljati nakupe v spletni trgovini Lido-trgovina.si, lahko določi uporabniško ime (v obliki elektronskega naslova) in geslo, ter s tem postane registrirani uporabnik. V ta namen na spletni strani izbere opcijo »Prijava« in ustrezno izpolni vsa obvezna polja, po želji pa tudi ostala polja.
Ob registraciji mora uporabnik vnesti sledeče podatke:
•ime in priimek,
•elektronski naslov / uporabniško ime,
•geslo,
•datum rojstva (opcijsko),
kasneje pred nakupom pa tudi naslednje podatke:
•naslov prebivališča,
•naslov dostave,
•državo,
•telefonsko številko;
Registracija je uspešna samo v primeru, če uporabnik izpolni vse obvezne podatke. V primeru, da uporabnik ne želi posredovati kateregakoli obveznega podatka pri registraciji, ne bo mogel uspešno dokončati registracije in posledično ne bo mogel uporabljati spletne strani, kot registriran uporabnik. Obvezni podatki so nujno potrebni za nadaljnje postopke prijave in komunikacijo pri poslovanju z registriranim uporabnikom in so označeni z zvezdico ali s sporočilom, da je polje obvezno. Prodajalec ne odgovarja za točnost in ažurnost posredovanih osebnih podatkov iz prejšnjih odstavkov.
Potrditi mora tudi, da je seznanjen z načinom, ter pogoji varstva osebnih podatkov, kot je to opisano v poglavju »Varstvo osebnih podatkov« v teh splošnih pogojih. Uporabnik lahko opcijsko označi tudi, ali se strinja, da Lido d.o.o. obdeluje navedene podatke tudi za druge namene.
Po uspešni registraciji uporabnik na vpisan elektronski naslov prejme elektronsko sporočilo s podatki za prijavo v sistem spletne trgovine Lido-trgovina.si.Vsakokratno prijavo v spletno trgovino registrirani uporabnik izvede z vnosom svojega elektronskega naslova ter gesla, izbranega ob registraciji. Z uspešno opravljeno registracijo in sprejetjem splošnih pogojev postane uporabnik spletne strani registrirani uporabnik in pridobi pravico oddaje naročila v spletni trgovini, možnost pregleda računov, plačil in ugodnosti, ter podatkov, ki so bili vnešeni pri registraciji.
Registrirani uporabnik lahko kadar koli prekliče svojo registracijo tako, da pošlje elektronsko sporočilo z zahtevo za izbris uporabniškega računa na elektronski naslov info@lido.si pa izbriše svoje podatke v uporabniškem vmesniku na https://www.lido-trgovina.si/moj-racun. Po prejemu zahteve za preklic registracije, bo prodajalec takoj, ko bo to mogoče, v celoti izbrisal osebne podatke registriranega uporabnika. S preklicem registracije registrirani uporabnik izgubi pravico do nakupovanja na spletni strani lido.si in prejemanja vseh obvestil.
3. NAKUPNI PROCES
3.1 Proces nakupa
Nakupni proces je preprost in hiter, poteka v slovenskem jeziku 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Izdelke lahko uporabnik izbira in naroča iz seznama izdelkov. Slediti mora 6 (šestim) hitrim korakom:
1. Izbira izdelka/izdelkov – pri naročanju nekaterih izdelkov mora uporabnik najprej izbrati tudi ustrezno dimenzijo in/ali barvo in šele nato izdelek dodati v košarico tako, da klikne na povezavo »V košarico«. Sistem ga obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želi nadaljevati z nakupovanjem, klikne na povezavo »Nadaljuj z nakupovanjem« in se tako vrne nazaj v spletno trgovino.
Če želi uporabnik zaključiti nakup, klikne desno na povezavo »Naprej na Blagajno« in sistem ga pripelje v nakupovalno košarico, kjer lahko izvede nakup izdelka.
2. Pregled košarice – na ekranu lahko uporabnik pregleda artikle, ki jih je predhodno dodal v košarico. Pri vsakem izdelku lahko spreminja želeno količino (s klikom na simbola »+« ali »-«) ali pa želen izdelek odstrani iz košarice (s klikom na simbol »smetnjak«). Pod izbranimi izdelki je naveden znesek nakupa brez DDV, davek in celoten strošek nakupa. V kolikor ima uporabnik kupon/kodo za popust, jo vnese v okence, kjer je navedeno »KUPONI« in klikne na povezavo »OK«.
3. Registracija/nakup kot gost (neregistriran uporabnik). Če uporabnik še ni registriran ali prijavljen v spletno trgovino, ga bo sistem pred nadaljevanjem nakupa preusmeril na stran za prijavo/registracijo. Uporabnik lahko nakup opravi tudi kot gost (brez registracije). Uporabnik, ki naročilo izvede kot gost mora v tem koraku vnesti obvezne podatke za naročilo.
4. Naslov za dostavo in plačilni naslov – Tako registrirani uporabnik, kot tudi uporabnik, ki nakup izvaja kot gost (brez registracije) mora po uspešnem tretjem koraku vpisati/izbrati naslov za dostavo in plačilni naslov. Po vpisu naslova ga sistem preusmeri na stran za izbiro dostave.
5. Dostava in pogoji poslovanja – Uporabnik izbere način dostave. Za nadaljevanje procesa nakupa pa se mora strinjati in sprejemati tudi pogoje poslovanja; to naredi tako, da označi kvadratek pred besedilom »Strinjam se in sprejemam pogoje poslovanja«. Sledi stran za izbiro plačila.
6. Izbira plačila – Uporabniku se v tem koraku prikažejo načini plačila s katerimi lahko opravi nakup. Več o plačilih in načinih plačila lahko uporabnik najde v poglavju »4. Splošno o plačilih«.
7. Pregled in zaključek naročila: Pri zadnjem koraku lahko uporabnik pregleda podatke o naročenih izdelkih, načinu dostave in plačilu izdelka. Za potrditev naročila mora klikniti na povezavo »Potrjujem naročilo« in tako konča proces nakupa.
Če je naročilo uspešno posredovano, se kupcu na spletni strani izpiše tekst »Vaše naročilo v spletni trgovini Lido-trgovina.si je izvedeno«. Poleg tega registriran uporabnik na posredovani elektronski naslov prejme elektronsko pošto s podrobnostmi naročila in s sporočilom, da je naročilo sprejeto. Slednje pomeni, da naročilo še ni dokončno potrjeno oziroma odposlano!
Naročilo je dokončno zabeleženo in poslano v obdelavo šele takrat, ko kupec na svoj elektronski naslov prejme sporočilo o potrditvi plačila.
Pri plačilu z nakazilom na transakcijski račun, kupec na svoj elektronski naslov prejme predračun in informacije o tem, kako nakazati sredstva na račun prodajalca. Naročilo bo odposlano šele takrat, ko bo prodajalec od kupca prejel nakazilo v celotni vrednosti nakupa.
3.2 Preklic naročila
Če želi kupec po potrditvi naročila preklicati naročilo, lahko to stori vse do takrat, ko naročilo še ni odposlano proizvajalcu izdelka/ov preko elektronske pošte info@lido.si.
3.3 Obdelava in prevzem naročila
Po zaključku in potrditvi spletnega naročila ima kupec možnost, da natisne potrdilo o uspešno oddanem naročili, ki ga je prejel na elektronski naslov vnešen ob registraciji. Če potrdila ne more natisniti, si mora zapisati referenčno številko naročila, saj je le-ta v primeru, da kupec ne razpolaga z natisnjenim potrdilom, podlaga za prevzem naročila. Račun kupec prejme na elektronski naslov vnešen ob registraciji, ob prejetju naročenega blaga. Ob prevzemu izdelkov se mora kupec prepričati o ustreznosti naročila.
4. SPLOŠNO O PLAČILIH
4.1 Cene
Vse navedene cene v spletni trgovini Lido-trgovina.si so v EUR in že vsebujejo DDV. Cene ne vključujejo stroškov dostave oziroma poštnine, razen če je pri posameznem izdelku tako navedeno. Stroški dostave so navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila oziroma veljajo tiste cene, ki so bile veljavne v času, ko je oddano naročilo prejel informacijski sistem prodajalca. Prodajalec si pridržuje pravice do spremembe cen brez predhodnega obvestila.
4.2 Plačila
Kupec ima na voljo več načinov varnega spletnega plačevanja naročenega blaga. Načine dostave in plačila za različne izdelke bo registrirani uporabnik najlažje in najhitreje preveril tako, da želene izdelke naloži v košarico in skrbno sledi navodilom.
Kupec plačilo izvede z oddajo naročila, in sicer tako, da v spletni trgovini ustrezno označi način plačila pod sekcijo »Plačilo«. Po izbiri ustreznega načina plačila s kreditno ali debetno kartico ali predhodnim nakazilom na transkacijski račun podjetja Lido d.o.o., se kupec odpoveduje morebitni pravici od odstopa ali spremembe naloga za izvedbo plačila z izbranim načinom plačila.
Spletna trgovina Lido trgovina.si omogoča naslednje vrste plačil:
• plačilo z nakazilom na račun Lido d.o.o., po ponudbi / predračunu
• s plačilno oziroma kreditno kartico
Plačilo s plačilno oziroma kreditno kartico – pri plačilu s kreditno kartico se plačilo izvede in avtorizira v realnem času. V kolikor kupec pri nakupu ne navede pravilnih podatkov s kreditne kartice (ime lastnika, številka kreditne kartice, datum veljavnosti in CV2 koda), se avtorizacija kreditne kartice ne izvede. Naročilo je v tem primeru neuspešno. Prodajalec bo prek ustreznih ponudnikov plačilnih storitev bremenil dobroimetje kupca neposredno po odpošiljanju elektronske pošte kupcu o potrditvi plačila. Plačnik (podatki o računu kupca) mora biti ista oseba, kot lastnik plačilne ali kreditne kartice.
Plačilo z nakazilom na transakcijski račun – naročene izdelke lahko kupec na katerikoli banki, bencinskih servisih Petrol ali Pošti Slovenije plača z nakazilom na transakcijski račun podjetja Lido d.o.o.. Plačilo izvede na osnovi prejetega elektronskega poštnega sporočila ali predračuna potem, ko odda naročilo. Pri plačilu mora kupec kot sklic navesti številko naročila katerega plačuje in prodajalcu tako zagotovi hitrejšo izvedbo celotnega procesa. Dobavni rok prične teči z dnem, ko prodajalec prejme sredstva na transakcijski račun podjetja.
4.3 Računi
Prodajalec kupcu pošlje račun na elektronski naslov, ki ga je kupec podal ob registraciji. Kupoprodajna pogodba (račun) je v elektronski obliki (PDF datoteka) shranjena na strežniku prodajalca, prav tako pa je dostopna na potrošnikovem uporabniškem računu (v PDF). Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov, glede pravilnosti izdanih računov prodajalec ne upošteva.
4.4 Popusti
Popusti se na spletni strani Lido.si ne seštevajo. Če je izdelek že v akciji, se dodatni popusti za tak izdelek ne upoštevajo, razen če je navedeno drugače. Tudi kode za popust/kuponi se pri takih izdelkih ne upoštevajo. V primeru, da izdelek še ni v akciji, lahko kupec ob nakupu v košarici vpiše kodo za popust. Na posamezno naročilo lahko vpiše samo eno kodo kupona.
5. UPORABA BLAGA, GARANCIJA, REŠEVANJE REKLAMACIJ IN VRAČILO BLAGA
5.1 Navodila za uporabo pohištva
Pohištvo je potrebno sestaviti po priloženih navodilih. Izdelek je namenjen uporabi v notranjih prostorih s temperaturo 18 – 23 °C in 55 – 75 % relativno zračno vlago (izjema so izdelki namenjeni za zunanjo uporabo/vrtno pohištvo). Pohištvo mora biti vsaj za 100 cm oddaljeno od toplotnega vira in zaščiteno s toplotnim izolatorjem. Pohištvo je namenjeno običajni uporabi in ne vzdrži prekomernih obremenitev.
Tkanine je potrebno čistiti in zaščititi s sredstvi, namenjenimi in primernimi materialu izdelka. Lesene dele pohištva očistite z mehko krpo oziroma čistilnimi sredstvi namenjenimi čiščenju lesenega pohištva. Kromirane dele očistite s sredstvi za čiščenje kromiranih površin, plastificirane dele pa s suho ali rahlo navlaženo krpo.
5.2 Garancija
Za artikle prodajalca velja prostovoljna garancija, če je tako navedeno na garancijskem listu ali računu, ki je kupcu izročen ob dobavi. Garancija velja za obdobje, kot je navedeno na listini.
Vsaka garancija je veljavna le ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter proti predložitvi garancijskega lista ali računa. Garancijski rok začne teči z dnem izdaje računa, dobavitelj izdelka jamči za njegovo kakovost oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga kupec uporablja v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili.
5.3 Odgovornost za napake
Kupec ima pravico, da napake na kupljenih izdelkih uveljavi iz naslova stvarne napake ob spoštovanju zakonsko določenih rokov. Prodajalec odgovarja za stvarne napake izdelkov v skladu z določili civilnega prava. Za potrošnike veljajo določila prava varstva potrošnikov, tudi če odstopajo od v nadaljevanju navedenih navodil.
5.4 Reševanje reklamacij
Prodajalec bo vsako pritožbo in reklamacijo obravnaval skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov. V kolikor želi kupec reklamirati kupljen izdelek ali ga zanimajo pogoji reklamiranja izdeka, lahko prodajalca kontaktira preko elektronskega naslova info@lido.si ali kontaktnega obrazca v spletni trgovini.
V primeru, da kupec ob dostavi opazi poškodbo embalaže, ga prodajalec naproša, da blago sprejme in na dobavnici označi/zabeleži morebitno opaženo napako, ki je nastala ob prevozu oz. manipulaciji z blagom.
V primeru, da kupec škodo opazi po odprtju embalaže, ga prodajalec naproša, da ga nemudoma kontaktira na elektronski naslov info@lido.si. Prodajalec bo kupcu v tem primeru posredoval obrazec za reklamacije, ki ga mora kupec izpolniti in poslati na zgoraj omenjen elektronski naslov. Prodajalec kupca naproša, naj k obrazcu za reklamacije priloži tudi nekaj fotografij, ki prikazujejo vzrok reklamacije, s čimer bo pripomogel k hitrejšemu reševanju reklamacije.
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Lido d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.
5.5 Vračilo blaga
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) ima kupec pri pogodbi sklenjeni na daljavo pravico, da prodajalcu v 14 dneh od prevzema izdelkov pisno sporoči, da odstopa od pogodbe in bo izdelek vrnil, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za odstop. O tem, da namerava kupec določen izdelek vrniti, mora prodajalcu predhodno sporočiti pisno na elektronski naslov info@lido.si ali preko kontaktnega obrazca v spletni trgovini.
Artikle je potrebno vrniti nepoškodovane in v nespremenjeni količini v 14 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe na svoje stroške. Pošiljk z odkupnino ne prodajalec ne sprejema. Izdelek mora biti nepoškodovan in v nespremenjeni količini, ter v originalni embalaži.
Pred odločitvijo, da bo kupec odstopil od pogodbe, sme opraviti ogled in preizkus izdelka v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Izdelka ne sme še naprej uporabljati do odstopa od pogodbe. Preizkušanje izdelkov, ki odstopajo od navedenega, se šteje za uporabo izdelka, kar pomeni, da lahko prodajalec zavrne možnost odstopa od pogodbe in vrnjeni izdelek pošje nazaj kupcu na njegove stroške ali izdelka ne sprejme.
Pogoji odstopa od pogodbe:
• vrnjeni izdelek mora biti v originalni embalaži, ki pa je lahko deloma odprta (odlepljen zaščitni trak na škatli, zaradi ogleda izdelka)
• vrnjeni izdelek ne sme biti sestavljen in ponovno razstavljen (deloma ali v celoti)
• izdelek mora biti nepoškodovan
• blago ne sme biti predhodno uporabljeno (nedotaknjene nalepke in zaščitne folije)
• vračilo ni mogoče v primeru, da je izdelek pokvarjen
• vrnjeni izdelek mora biti v enakem stanju, kot ob prejemu izdelka
Vračilo kupnine bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od odstopa od pogodbe. Prodajalec lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga.
Izdelek naj kupec pošlje na naslov:
Lido d.o.o.
Lesno Brdo 55
1360 Vrhnika, Slovenija
6. DOSTAVA BLAGA
6.1 Naročilo in čas dostave
Pri oddaji naročila kupec prodajalcu posreduje zahtevane podatke: (ime, priimek, naslov bivališča, mesto, državo, tel. številko in elektronski naslov), ki jih ta potrebuje za potrditev in zaključek naročila, ter uskladitev termina dostave izdelka.
Prodajalec v dogovorjenem roku pripravi izdelke ter jih odpošlje na kupčev naslov označen v naročilu in potrjenem v potrditvi naročila, ki ga prejme kupec. Predviden rok dostave izdelkov je odenega (1) do največ osem (8) tednov od datuma, ko kupec na svoj elektronski naslov prejme potrdilo o prejemu naročila.
V primeru, da se rok dostave nepričakovano podaljša za več kot je navedeno pri posameznem artiklu, bo prodajalec kupca obvestil preko telefona, elektronske ali običajne pošte in navedel predviden rok dostave izdelkov.
6.2 Način dostave
Dostavo naročenega blaga za prodajalca opravlja pogodbeni partner, ki artikle dostavlja na izbrani naslov, ki ga kupec poda pri naročilu. Dostava se vrši na območju Slovenije.
Dogovorjen čas dostave, ki ga kupcu sporoči prodajalec je informativne narave, s čimer se kupec strinja. Njegova morebitna prekoračitev iz kateregakoli razloga nima vpliva na veljavnost nakupa in za kupca ne pomeni pravnih učinkov.
Naročeno blago pogodbeni partner dostavja do vhodnih vrat eno ali večstanovanjske stavbe, zato kupca naproša, da v času dobave zagotovi dostop in parkiranje dostavnega vozila neposredno na lokaciji, navedeni na naročilu. Zaradi hitrejše dostave posameznih artiklov iz kupčevega naročila, si prodajalec pridržuje pravico do večkratne dostave posameznega naročila.
Dostavna služba si pridržuje pravico, da na primeren način preveri istovetnost prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente), saj bo s tem zagotovljeno, da bodo naročeni artikli izročeni pravemu naročniku. Ob prevzemu kupec s podpisom potrdi količino in kakovost naročenih artiklov.
V primeru zamude dostave blaga, lahko kupec kontaktira prodajalca na elektronski naslov info@lido.si, kateri bo preveril stanje pošiljke.
6.3 Stroški dostave in prevzem blaga
Dostava blaga je brezplačna, če vrednost izdelkov spletnega nakupa presega ?EUR, razen če je v času nakupa na spletni strani prodajalca navedeno drugače.
Za nakupe v vrednosti do ? EUR bo obračunan znesek pošiljanja med procesom nakupa in se razlikuje od izdelka do izdelka.
7. VARNOST IN PIŠKOTKI
7.1 Varnost
Spletna trgovina Lido-trgovina.si uporablja tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanje osebnih podatkov ter plačil. V te namene uporablja 256-bitni SSL.
7.2 Piškotki
Spletna trgovina Lidotrgovina.si na svojih spletnih straneh (lido.si) uporablja spletne piškotke.
7.2.1 Kaj so piškotki?
Piškotki so besedilne datoteke, ki se ob obisku in uporabi spletnega mesta shranijo na obiskovalčevo napravo, s katero obiskovalec dostopa do interneta. Sam piškotek ne vsebuje ali zbira informacij. Če pa ga prebere strežnik skupaj s spletnim brskalnikom, je to lahko spletnemu mestu v pomoč pri izvajanju obiskovalcu prijaznejših storitev.
Shranjevanje piškotkov je pod vašim popolnim nadzorom, saj lahko v brskalniku, ki ga uporabljate, hranjenje piškotkov omejite ali onemogočite. Obiskovalec spletne strani lahko nastavitve na svojem računalniku prilagodi, tako da piškotke izključi ali jih pogojno uporablja, lahko pa jih tudi izbriše, zaradi česar pa morda ne bo mogel uporabljati vseh funkcij spletnega mesta. Piškotki ne omogočajo branja podatkov, shranjenih na trdem disku obiskovalca, ti ostanejo zaupni.
7.2.2 Zakaj so piškotki potrebni?
Na spletnem mestu, vrednem zaupanja, lahko piškotki obogatijo izkušnjo. Interakcija med obiskovalcem spletne trgovine in spletno trgovino je s pomočjo piškotkov hitrejša in enostavnejša.
Spletna trgovina Lido.si s pomočjo piškotkov zagotavlja boljše ter obiskovalcu bolj prijazno delovanje in prikazovanje spletnega mesta, obenem pa spletni trgovini piškotki pomagajo pri beleženju obiska.
Piškotki opravljajo številne funkcije – omogočajo sledenje obiska spletnih strani, omogočajo različne kampanje in popuste, preko piškotkov pa se shranjujejo tudi informacije o tem, ali je uporabnik upravičen do določenih popustov in ugodnosti.
7.2.3 Onemogočenje piškotkov
Uporabnik spletne strani lido.si se sam odloči ali bo dovolil shranjevanje piškotkov na svoji napravi. Nekateri piškotki se namestijo samodejno, saj so nujni za nemoteno delovanje strani. Nastavitve za piškotke lahko uporabnik nadzira in spreminja.
Pri prvem obisku spletne strani lido.si, se prikaže okno “Načela zasebnosti na Lido.si”, kjer lahko uporabnik izbere, kateri piškotki se bodo namestili v njihovem brskalniku. Če se obiskovalec/uporabnik spletne strain strinja z namestitvijo vseh piškotkov, ki so prikazani v tabeli, klikne na gumb »Strinjam se«. Če obiskovalec klikne na gumb »Shrani«, se namestijo zgolj nujni piškotki za nemoteno delovanje strani!
Zasebnost lahko kadarkoli upravlja na dnu (v nogi) spletne strani, s pritiskom na gumb “Zasebnost”.
7.2.4 Uporabljeni piškotki
Lido d.o.o. na spletnih mestih lido.si uporablja naslednje vrste piškotkov za namene in čas trajanja, kot to izhaja iz spodnje tabele:
Ime
Namen
Trajanje
Privolitev uporabnika
Moja Košarica
Piškotek omogoča, da lahko dodate izdelke v košarico. Brez tega piškotka uporabnik spletne strani ne more naročiti izdelkov. Piškotek ne shranjuje podatkov o obiskovalcu spletne strani.
30 dni
NE
Plačilna storitev SecurionPay
Piškotek pri naročilu izdelka omogoča plačilo s kartico preko ponudnika Securionpay.
30 dni
NE
Google Analytics
Štetje uporabnikov in shranjevanje podatkov o njihovih navadah na spletnem mestu
30 dni
DA
8. IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI
Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti delovanje internetne strani, ažurnost in pravilnost podatkov. Kljub temu pa si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav, kar lahko povzroči oviro ali prekinitev uporabe spletne trgovine. Prodajalec ni odgovoren za povrnitev morebitne škode ali stroškov, ki jih ima uporabnik zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani. Prodajalec ne zagotavlja točnosti, popolnosti in pravilnosti vsebine, objavljene na spletni strani, niti ne prevzema odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti zaradi zanašanja na objavljeno vsebino.
V primeru tehničnih težav na spletni strani si prodajalec pridržuje pravico preklicati oddana naročila zaradi tehnične napake in ni odgovoren za morebitno škodo, ki bi nastala v času tehničnih težav. Prodajalec bo uporabnika o težavah obvestil v najkrajšem možnem času in ga seznanil z nadaljnjim postopkom.
9. VARSTVO OSEBNIH PODATKOV
Z registracijo v sistemu Lido.si, uporabnik potrjuje, da je bil pred registracijo pisno ustrezno seznanjen z obsegom in namenom obdelave osebnih podatkov, ki jih dal na razpolago prodajalcu ob registraciji.
9.1 Obdelava osebnih podatkov
Lido d.o.o. obdeluje osebne podatke v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (v nadaljevanju: Splošna uredba o varstvu podatkov) in nacionalnimi predpisi o varstvu osebnih podatkov.
Lido d.o.o. bo obdeloval navedene podatke za namen:
• kontaktiranja uporabnika za potrebe nemotene uporabe blaga ali storitev, ki so predmet teh Splošnih pogojev;
• zagotavljanja blaga ali storitev, ki so predmet splošnih pogojev in sklenitve pogodbe z uporabnikom;
• registracije uporabnika;
• izvajanja in pregledovanja plačilnih transakcij, času in kraju nakupa, načinih plačila, o nakupljenih izdelkih, koriščenju ugodnosti in morebitnih neskladnosti pri izvrševanju plačil ter s tem povezanih zlorab in drugih kršitev teh Splošnih pogojev.
Poleg obveznih podatkov lahko uporabnik podjetju Lido d.o.o. prostovoljno posreduje tudi podatke, ki niso obvezni za registracijo in opravo nakupov v spletni trgovini: spol in datum rojstva
Lido d.o.o. bo obdeloval navedene podatke tudi za druge namene, in sicer pod pogojem, da se uporabnik za druge namene obdelave podatkov strinja ob registraciji. Uporabnik lahko ob registraciji ločeno označi ali se strinja z naslednjo obdelavo podatkov:
• za neposredno trženje glede ponudb blaga in storitev, akcijskih prodaj, ugodnostih in drugih sprememb oz. novosti;
• izvajanje tržnih raziskav o kakovosti izdelkov in storitev ter potrebah po dodatnih izdelkih ali storitvah.
9.2 Pravice uporabnika
Uporabnik lahko kadarkoli zahteva potrditev, ali Lido d.o.o. obdeluje njegove osebne podatke ter seznanitev s temi osebnimi podatki, ima pravico, da te osebne podatke prejme in pravico, da jih posreduje drugemu upravljavcu. Uporabnik lahko zahteva omejitev obdelave osebnih podatkov, ugovarja obdelavi osebnih podatkov, prekliče dana soglasja za različne namene obdelave, zahteva popravke oz. dopolnitve ali izbris osebnih podatkov. V skladu z Uredbo EU o splošnem varstvu podatkov (GDPR) lahko uporabnik tudi prenese svoje osebne podatke, ki jih podjetje Lido d.o.o. shranjuje zaradi uporabe spletne strani Lido trgovina.si.
Zahtevo za uveljavitev pravic iz prvega odstavka te točke, lahko uporabnik izvede s pisno zahtevo, poslano na naslov Lido d.o.o.., Vrhnika, Lesno Brdo 55, 1360 Vrhnika, s pripisom »DPO«. Izbris osebnih podatkov lahko uporabnik izvede tudi v svojem uporabniškem računu.
Lido d.o.o. bo v primeru uveljavljanja uporabnikovih pravic glede ugovora obdelave podatkov, preklica soglasja, zahteve po omejitvi obdelave ali izbrisu osebnih podatkov, ki imajo za posledico preprečevanje obveščanja uporabnika, preprečil obveščanje najkasneje v roku 15 dni od prejema ugovora oziroma spremembe nastavitev uporabnika, vendar v primeru, da je bila kampanja za obveščanje pripravljena pred obdelavo ugovora oziroma spremembe nastavitev, obstaja možnost, da bo uporabnik kljub temu prejel še zadnje obvestilo. Uveljavljanje ostalih pravic bo Lido d.o.o. zagotavljal v rokih, zahtevanih z veljavno zakonodajo s področja varstva osebnih podatkov.
9.3 Uporabniki osebnih podatkov
Lido d.o.o. z osebnimi podatki ravna posebej skrbno in onemogoča dostop nepooblaščenim osebam. V nekaterih primerih je potrebno zaradi posameznih primerov obdelav, ki jih Lido d.o.o. ne izvaja samostojno, uporabnikove osebne podatke posredovati izvajalcem – zunanjim obdelovalcem, ki podatke obdelujejo v imenu, za račun in po navodilih Lido d.o.o. (distribucijski partnerji, lastniki programske opreme idr..). Poleg zunanjih obdelovalcev Lido d.o.o. posreduje uporabnikove osebne podatke tudi državnim organom na podlagi zakona in njihove obrazložene pisne zahteve za potrebe vodenja konkretnega postopka ter v primerih zahteve uporabnika ali na podlagi njegovega pisnega pooblastila.
9.4 Rok hrambe osebnih podatkov
Prodajalec zagotavlja, da bo vse podatke, ki mu jih bo uporabnik na kakršenkoli način posredoval, brezpogojno varoval, ter ravnal z njimi v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1, Ur.l.RS št. 86/2004, 113/2005). Osebni podatki uporabnika/registriranega uporabnika/kupca se bodo shranjevali in uporabljali le toliko časa, dokler bo to potrebno za dosego namena, zaradi katerega so bili obdelovani. Prodajalec zagotavlja, da uporabnikovih/kupčevih osebnih podatkov ne bo nikoli zlorabil, mu pošiljal nezaželene komercialne elektronske pošte ali kako drugače kršil zasebnosti uporabnika.
V primerih, ko je rok hrambe osebnih podatkov določen z zakonom, Lido d.o.o. te osebne podatke hrani v skladu z zakonsko zapovedjo. Osebni podatki, ki so pridobljeni na podlagi soglasij, pa se hranijo do preklica.
Zbrane osebne podatke bo prodajalec izbrisal po dokončanju uporabe za naveden namen ali na zahtevo uporabnika.
Splošni pogoji so bili posodobljeni dne 15.07.2020
NAČINI PLAČILA
Na voljo imate več načinov varnega spletnega plačevanja naročenega blaga. Načine plačila za različne izdelke boste najlažje in najhitreje preveril tako, da želene izdelke naložite v košarico in skrbno sledite navodilom.
Plačilo izvedete z oddajo naročila, in sicer tako, da v spletni trgovini ustrezno označite način plačila pod sekcijo »Plačilo«. Po izbiri ustreznega načina plačila s kreditno ali debetno kartico ali predhodnim nakazilom na transkacijski račun podjetja Lido d.o.o., se odpovedujete morebitni pravici od odstopa ali spremembe naloga za izvedbo plačila z izbranim načinom plačila.
Spletna trgovina Lido trgovina.si omogoča naslednje vrste plačil:
• plačilo z nakazilom na račun Lido d.o.o., po ponudbi / predračunu
• s plačilno oziroma kreditno kartico (Maestro, Mastercard, Visa, Visa Electron, American Express)
Plačilo s plačilno oziroma kreditno kartico – pri plačilu s kreditno kartico se plačilo izvede in avtorizira v realnem času preko varne platforme za kartično plačevanje SecurionPay. V kolikor pri nakupu ne boste navedli pravilnih podatkov s kreditne kartice (ime lastnika kartice, številka kreditne kartice, datum veljavnosti in CV2 koda), se avtorizacija kreditne kartice ne bo izvedla. Naročilo bo v tem primeru neuspešno. Prodajalec bo prek ustreznih ponudnikov plačilnih storitev bremenil dobroimetje kupca neposredno po odpošiljanju elektronske pošte kupcu o potrditvi plačila. Plačnik (podatki o računu kupca) mora biti ista oseba, kot lastnik plačilne ali kreditne kartice.
Plačilo z nakazilom na transakcijski račun – naročene izdelke pa lahko na katerikoli banki, Pošti Slovenije ali bencinskem servisu Petrol plačate tudi z nakazilom na transakcijski račun podjetja Lido d.o.o. Plačilo izvedete na osnovi prejetega elektronskega poštnega sporočila ali predračuna potem, ko oddate naročilo. Pri plačilu morate kot namen navesti številko naročila katerega plačujete in tako zagotoviti hitrejšo izvedbo celotnega procesa. Dobavni rok prične teči z dnem, ko prememo sredstva na transakcijski račun podjetja.
Podatki za nakazilo:
Lido d.o.o.
Lesno Brdo 55
1360 Vrhnika
Koda namena: ADVA
Namen plačila: vpišete številko naročila
BIC koda: BAKOSI2X
IBAN: SI56 1010 0005 3909 782
Referenca: SI 00 in datum plačila
Shranite kopijo potrdila o plačilu, ki ga izda spletna banka, banka ali pošta ali banka.
Za več informacij nas kontaktirajte na elektronski naslov info@lido.si in z veseljem vam bomo pomagali!
KAKO OPRAVITI NAKUP?
Nakupni proces je preprost in hiter, poteka v slovenskem jeziku 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Izdelke lahko izbirate in naročate iz seznama izdelkov. Slediti morate šestim hitrim korakom:
1. Izbira izdelka/izdelkov – pri naročanju nekaterih izdelkov mora uporabnik najprej izbrati tudi ustrezno dimenzijo in/ali barvo in šele nato izdelek dodati v košarico tako, da klikne na povezavo »V košarico«. Sistem ga obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želi nadaljevati z nakupovanjem, klikne na povezavo »Nadaljuj z nakupovanjem« in se tako vrne nazaj v spletno trgovino.
Če želi uporabnik zaključiti nakup, klikne desno na povezavo »Naprej na Blagajno« in sistem ga pripelje v nakupovalno košarico, kjer lahko izvede nakup izdelka.
2. Pregled košarice – na ekranu lahko uporabnik pregleda artikle, ki jih je predhodno dodal v košarico. Pri vsakem izdelku lahko spreminja želeno količino (s klikom na simbola »+« ali »-«) ali pa želen izdelek odstrani iz košarice (s klikom na simbol »smetnjak«). Pod izbranimi izdelki je naveden znesek nakupa brez DDV, davek in celoten strošek nakupa. V kolikor ima uporabnik kupon/kodo za popust, jo vnese v okence, kjer je navedeno »KUPONI« in klikne na povezavo »OK«.
3. Registracija/nakup kot gost (neregistriran uporabnik) -Če uporabnik še ni registriran ali prijavljen v spletno trgovino, ga bo sistem pred nadaljevanjem nakupa preusmeril na stran za prijavo/registracijo. Uporabnik lahko nakup opravi tudi kot gost (brez registracije). Uporabnik, ki naročilo izvede kot gost mora v tem koraku vnesti obvezne podatke za naročilo.
4. Naslov za dostavo in plačilni naslov – Tako registrirani uporabnik, kot tudi uporabnik, ki nakup izvaja kot gost (brez registracije) morapo uspešnem tretjem koraku vpisati/izbrati naslov za dostavo in plačilni naslov. Po vpisu naslova ga sistem preusmeri na stran za izbiro dostave.
5. Dostava in pogoji poslovanja – Uporabnik izbere način dostave. Za nadaljevanje procesa nakupa pa se mora strinjati in sprejemati tudi pogoje poslovanja; to naredi tako, da označi kvadratek pred besedilom »Strinjam se in sprejemam pogoje poslovanja.«. Sledi stran za izbiro plačila.
6. Izbira plačila – Uporabniku se v tem koraku prikažejo načini plačila s katerimi lahko opravi nakup. Več o plačilih in načinih plačila lahko uporabnik najde v poglavju »4. Splošno o plačilih«.
7. Pregled in zaključek naročila: Pri zadnjem koraku lahko uporabnik pregleda podatke o naročenih izdelkih, načinu dostave in plačilu izdelka. Za potrditev naročila mora klikniti na povezavo »Potrjujem naročilo« in tako konča proces nakupa.
Če je naročilo uspešno posredovano, se kupcu na spletni strani izpiše tekst »Vaše naročilo v spletni trgovini Lido trgovina je izvedeno«. Poleg tega registriran uporabnik na posredovani elektronski naslov prejme elektronsko pošto s podrobnostmi naročila in s sporočilom, da je naročilo sprejeto. Slednje pomeni, da naročilo še ni dokončno potrjeno oziroma odposlano! Naročilo je dokončno zabeleženo in poslano v obdelavo šele takrat, ko kupec na svoj elektronski naslov prejme sporočilo o potrditvi plačila!
Pri plačilu z nakazilom na transakcijski račun, kupec na svoj elektronski naslov prejme predračun in informacije o tem, kako nakazati sredstva na račun prodajalca. Naročilo bo odposlano šele takrat, ko bo prodajalec od kupca prejel nakazilo v celotni vrednosti nakupa.
Preklic naročila
Če želi kupec po potrditvi naročila preklicati naročilo, lahko to stori vse do takrat, ko naročilo še ni odposlano proizvajalcu izdelka/ov preko elektronske pošte info@lido.si.
Obdelava in prevzem naročila
Po zaključku in potrditvi spletnega naročila ima kupec možnost, da natisne potrdilo o uspešno oddanem naročili, ki ga je prejel na elektronski naslov vnešen ob registraciji. Če potrdila ne more natisniti, si mora zapisati referenčno številko naročila, saj je le-ta v primeru, da kupec ne razpolaga z natisnjenim potrdilom, podlaga za prevzem naročila. Račun kupec prejme na elektronski naslov vnešen ob registraciji, ob prejetju naročenega blaga. Ob prevzemu izdelkov se mora kupec prepričati o ustreznosti naročila.
Za več informacij nas kontaktirajte na elektronski naslov info@lido.si in z veseljem vam bomo pomagali!
ZASEBNOST IN PIŠKOTKI SPLETNE TRGOVINE lido-trgovina.si
7. VARNOST IN PIŠKOTKI
7.1. Varnost
Spletna trgovina Lido trgovina.si uporablja tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanje osebnih podatkov ter plačil. V te namene uporablja 256-bitni SSL.
7.2. Piškotki
Spletna trgovina Lido trgovina.si na svojih spletnih straneh (lido.si) uporablja spletne piškotke.
7.2.1 Kaj so piškotki?
Piškotki so besedilne datoteke, ki se ob obisku in uporabi spletnega mesta shranijo na obiskovalčevo napravo, s katero obiskovalec dostopa do interneta. Sam piškotek ne vsebuje ali zbira informacij. Če pa ga prebere strežnik skupaj s spletnim brskalnikom, je to lahko spletnemu mestu v pomoč pri izvajanju obiskovalcu prijaznejših storitev.
Shranjevanje piškotkov je pod vašim popolnim nadzorom, saj lahko v brskalniku, ki ga uporabljate, hranjenje piškotkov omejite ali onemogočite. Obiskovalec spletne strani lahko nastavitve na svojem računalniku prilagodi, tako da piškotke izključi ali jih pogojno uporablja, lahko pa jih tudi izbriše, zaradi česar pa morda ne bo mogel uporabljati vseh funkcij spletnega mesta. Piškotki ne omogočajo branja podatkov, shranjenih na trdem disku obiskovalca, ti ostanejo zaupni.
7.2.2 Zakaj so piškotki potrebni?
Na spletnem mestu, vrednem zaupanja, lahko piškotki obogatijo izkušnjo. Interakcija med obiskovalcem spletne trgovine in spletno trgovino je s pomočjo piškotkov hitrejša in enostavnejša.
Spletna trgovina Lido trgovina.si s pomočjo piškotkov zagotavlja boljše ter obiskovalcu bolj prijazno delovanje in prikazovanje spletnega mesta, obenem pa spletni trgovini piškotki pomagajo pri beleženju obiska.
Piškotki opravljajo številne funkcije – omogočajo sledenje obiska spletnih strani, omogočajo različne kampanje in popuste, preko piškotkov pa se shranjujejo tudi informacije o tem, ali je uporabnik upravičen do določenih popustov in ugodnosti.
7.2.3 Onemogočenje piškotkov
Uporabnik spletne strani lido.si se sam odloči ali bo dovolil shranjevanje piškotkov na svoji napravi. Nekateri piškotki se namestijo samodejno, saj so nujni za nemoteno delovanje strani. Nastavitve za piškotke lahko uporabnik nadzira in spreminja.
Pri prvem obisku spletne strani lido.si, se prikaže okno “Načela zasebnosti na Lido.si”, kjer lahko uporabnik izbere kateri piškotki se bodo namestili v njihovem brskalniku. Če se obiskovalec/uporabnik spletne strain strinja z namestitvijo vseh piškotkov, ki so prikazani v tabeli, klikne na gumb »Strinjam se«. Če obiskovalec klikne na gumb »Shrani«, se namestijo zgolj nujni piškotki za nemoteno delovanje strani!
Zasebnost lahko kadarkoli upravlja na dnu (v nogi) spletne strani, s pritiskom na gumb “Zasebnost”.
7.2.4 Uporabljeni piškotki
Lido d.o.o. na spletnih mestih lido.si uporablja naslednje vrste piškotkov za namene in čas trajanja, kot to izhaja iz spodnje tabele:
Ime
Namen
Trajanje
Privolitev uporabnika
Moja Košarica
Piškotek omogoča, da lahko dodate izdelke v košarico. Brez tega piškotka uporabnik spletne strani ne more naročiti izdelkov. Piškotek ne shranjuje podatkov o obiskovalcu spletne strani.
30 dni
NE
Plačilna storitev SecurionPay
Piškotek pri naročilu izdelka omogoča plačilo s kartico preko ponudnika Securionpay.
30 dni
NE
Google Analytics
Štetje uporabnikov in shranjevanje podatkov o njihovih navadah na spletnem mestu
30 dni
DA
8. IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI
Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti delovanje internetne strani, ažurnost in pravilnost podatkov. Kljub temu pa si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav, kar lahko povzroči oviro ali prekinitev uporabe spletne trgovine. Prodajalec ni odgovoren za povrnitev morebitne škode ali stroškov, ki jih ima uporabnik zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani. Prodajalec ne zagotavlja točnosti, popolnosti in pravilnosti vsebine, objavljene na spletni strani, niti ne prevzema odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti zaradi zanašanja na objavljeno vsebino.
V primeru tehničnih težav na spletni strani si prodajalec pridržuje pravico preklicati oddana naročila zaradi tehnične napake in ni odgovoren za morebitno škodo, ki bi nastala v času tehničnih težav. Prodajalec bo uporabnika o težavah obvestil v najkrajšem možnem času in ga seznanil z nadaljnjim postopkom.
9. VARSTVO OSEBNIH PODATKOV
Z registracijo v sistemu Lido.si, uporabnik potrjuje, da je bil pred registracijo pisno ustrezno seznanjen z obsegom in namenom obdelave osebnih podatkov, ki jih dal na razpolago prodajalcu ob registraciji.
9.1 Obdelava osebnih podatkov
Lido d.o.o. obdeluje osebne podatke v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (v nadaljevanju: Splošna uredba o varstvu podatkov) in nacionalnimi predpisi o varstvu osebnih podatkov.
Lido d.o.o. bo obdeloval navedene podatke za namen:
• kontaktiranja uporabnika za potrebe nemotene uporabe blaga ali storitev, ki so predmet teh Splošnih pogojev;
• zagotavljanja blaga ali storitev, ki so predmet splošnih pogojev in sklenitve pogodbe z uporabnikom;
• registracije uporabnika;
• izvajanja in pregledovanja plačilnih transakcij, času in kraju nakupa, načinih plačila, o nakupljenih izdelkih, koriščenju ugodnosti in morebitnih neskladnosti pri izvrševanju plačil ter s tem povezanih zlorab in drugih kršitev teh Splošnih pogojev.
Poleg obveznih podatkov lahko uporabnik podjetju Differentius d.o.o. prostovoljno posreduje tudi podatke, ki niso obvezni za registracijo in opravo nakupov v spletni trgovini: spol in datum rojstva
Lido d.o.o. bo obdeloval navedene podatke tudi za druge namene, in sicer pod pogojem, da se uporabnik za druge namene obdelave podatkov strinja ob registraciji. Uporabnik lahko ob registraciji ločeno označi ali se strinja z naslednjo obdelavo podatkov:
• za neposredno trženje glede ponudb blaga in storitev, akcijskih prodaj, ugodnostih in drugih sprememb oz. novosti;
• izvajanje tržnih raziskav o kakovosti izdelkov in storitev ter potrebah po dodatnih izdelkih ali storitvah.
9.2 Pravice uporabnika
Uporabnik lahko kadarkoli zahteva potrditev, ali Lido d.o.o. obdeluje njegove osebne podatke ter seznanitev s temi osebnimi podatki, ima pravico, da te osebne podatke prejme in pravico, da jih posreduje drugemu upravljavcu. Uporabnik lahko zahteva omejitev obdelave osebnih podatkov, ugovarja obdelavi osebnih podatkov, prekliče dana soglasja za različne namene obdelave, zahteva popravke oz. dopolnitve ali izbris osebnih podatkov. V skladu z Uredbo EU o splošnem varstvu podatkov (GDPR) lahko uporabnik tudi prenese svoje osebne podatke, ki jih podjetje Lido d.o.o. shranjuje zaradi uporabe spletne strani Lido.si.
Zahtevo za uveljavitev pravic iz prvega odstavka te točke, lahko uporabnik izvede s pisno zahtevo, poslano na naslov Lido d.o.o., Vrhnika, Lesno Brdo 55, 1360 Vrhnika, s pripisom »DPO«. Izbris osebnih podatkov lahko uporabnik izvede tudi v svojem uporabniškem računu.
Lido d.o.o. bo v primeru uveljavljanja uporabnikovih pravic glede ugovora obdelave podatkov, preklica soglasja, zahteve po omejitvi obdelave ali izbrisu osebnih podatkov, ki imajo za posledico preprečevanje obveščanja uporabnika,preprečil obveščanje najkasneje v roku 15 dni od prejema ugovora oziroma spremembe nastavitev uporabnika, vendar v primeru, da je bila kampanja za obveščanje pripravljena pred obdelavo ugovora oziroma spremembe nastavitev, obstaja možnost, da bo uporabnik kljub temu prejel še zadnje obvestilo. Uveljavljanje ostalih pravic bo Differentius d.o.o. zagotavljal v rokih, zahtevanih z veljavno zakonodajo s področja varstva osebnih podatkov.
9.3 Uporabniki osebnih podatkov
Lido d.o.o. z osebnimi podatki ravna posebej skrbno in onemogoča dostop nepooblaščenim osebam. V nekaterih primerih je potrebno zaradi posameznih primerov obdelav, ki jih Lido d.o.o. ne izvaja samostojno, uporabnikove osebne podatke posredovati izvajalcem – zunanjim obdelovalcem, ki podatke obdelujejo v imenu, za račun in po navodilih Lido d.o.o. (distribucijski partnerji, lastniki programske opreme idr.). Poleg zunanjih obdelovalcev Lido d.o.o. posreduje uporabnikove osebne podatke tudi državnim organom na podlagi zakona in njihove obrazložene pisne zahteve za potrebe vodenja konkretnega postopka ter v primerih zahteve uporabnika ali na podlagi njegovega pisnega pooblastila.
9.3 Rok hrambe osebnih podatkov
Prodajalec zagotavlja, da bo vse podatke, ki mu jih bo uporabnik na kakršenkoli način posredoval, brezpogojno varoval, ter ravnal z njimi v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1, Ur.l.RS št. 86/2004, 113/2005). Osebni podatki uporabnika/registriranega uporabnika/kupca se bodo shranjevali in uporabljali le toliko časa, dokler bo to potrebno za dosego namena, zaradi katerega so bili obdelovani. Prodajalec zagotavlja, da uporabnikovih/kupčevih osebnih podatkov ne bo nikoli zlorabil, mu pošiljal nezaželene komercialne elektronske pošte ali kako drugače kršil zasebnosti uporabnika.
V primerih, ko je rok hrambe osebnih podatkov določen z zakonom, Lido d.o.o. te osebne podatke hrani v skladu z zakonsko zapovedjo. Osebni podatki, ki so pridobljeni na podlagi soglasij, pa se hranijo do preklica.
Zbrane osebne podatke bo prodajalec izbrisal po dokončanju uporabe za naveden namen ali na zahtevo uporabnika.
Posodobljeno dne 15. 07. 2020